تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار ها
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

طراحی وبسایت با آمینا گروپ

یک وب سایت عالی کسب و کار شما را تقویت می کند، اعتماد ایجاد می کند و به مشتریان احتمالی شما اطمینان می دهد تا قدم بعدی را با شما بردارند و تصمیم خرید بگیرند.

بدون حضور آنلاین، کسب و کار شما به سادگی فرصت بزرگی را از دست می دهد.

یک وب سایت این توانایی را دارد که بسته به کیفیت وب سایت شما تأثیر قابل توجهی بر کسب و کار شما داشته باشد، چه خوب و چه بد.

از این گذشته، "81٪ از خریداران قبل از خرید تحقیقات آنلاین انجام می دهند."

بدون یک وب سایت، برای خریداران دشوار است که شما را در نظر بگیرند. برخی از تأثیرات مثبت یک وب سایت می تواند بر روی برخی از مشاغل داشته باشد، به شرح زیر است:

  • یک وب سایت کمک می کند تا زمین بازی را در برابر رقبای بزرگ تر یکسان کند.
  • این توانایی را دارد که اعتبار شما را افزایش دهد.
  • اگر برای جستجو بهینه شود، دید بیشتری برای کسب و کار شما ایجاد می کند.

وب سایت اشتباه می تواند کسب و کار شما را نابود کند!

این روزها، وب سایت شما یکی از اولین چیزهایی است که یک مشتری بالقوه هنگام برخورد با تجارت شما به دنبال آن است.

آنها کارت ویزیت یا آدرس فیزیکی شما را نمی خواهند: آنها آدرس وب سایت شما را می خواهند.

به طور خلاصه، اگر وب سایت شما برای موفقیت راه اندازی نشده است یا آنلاین نیستید، در تجارت نیستید. 

یکی از اشتباهات بسیاری از صاحبان کسب و کار این است که فکر می کنند طراحی هر وب سایتی کارش و انجام خواهد داد.

بالاخره اگر بسازی، می آیند. این رویکرد می تواند فاجعه بار باشد! علاوه بر این، نداشتن وب سایت بهتر از داشتن یک وب سایت بد است.

چگونه وب سایت ها در تجارت کمک می کنند؟

یک وب سایت عالی این توانایی را دارد که تأثیر قابل توجهی بر کسب و کار شما داشته باشد، به ویژه در نحوه مشاهده بازار هدف و مشتریان بالقوه شما.

اولین برداشت ها مهم است و یک وب سایت حرفه ای به عنوان سنگ بنای حضور آنلاین شما عمل می کند.

این با ارائه بستری برای نمایش محصولات یا خدمات شما، تعامل با مشتریان و افزایش فروش به تجارت کمک می کند. طراحی سایت عالی به روش های زیر بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد:

  • اعتبار ایجاد می کند.
  • ایجاد اعتماد
  • بازدیدکنندگان را درگیر می کند.
  • راهنمایی ایجاد می کند.
  • از مشتریان خود حمایت می کند.
  • فروش بیشتر را می بندد.
  • یک وب سایت عالی می تواند درآمد کسب و کار و نتیجه نهایی شما را افزایش دهد.

نکته کلیدی ساخت یک وب سایت با یک استراتژی کاملاً اندیشیده شده در مورد نحوه استفاده از وب سایت خود برای هدایت و جذب مشتری است. 

ساخت یک وب سایت با یک هدف و استراتژی مشخص به شما کمک می کند تا سرنخ ها و فروش را افزایش دهید و در نهایت به رشد کسب و کارتان کمک کنید.

حتی بهتر از آن، وب سایت شما 24/7 قابل مشاهده است و آن را به یک دارایی بازاریابی ارزشمند تبدیل می کند. در اینجا پنج دلیل اصلی برای نیاز به وب سایت آورده شده است:

یک حضور وب ایجاد کنید.

ایجاد یک حضور آنلاین یک فروشگاه دیجیتالی برای کسب و کار شما فراهم می کند، چه در حال حاضر یک مکان فیزیکی داشته باشید یا یک کسب و کار خانگی.

برای کسب‌وکارهایی که موقعیت فیزیکی دارند، یک وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا از بازار آنلاین استفاده کنید - چیزی که به شما کمک می‌کند با افزایش دسترسی‌تان، درآمدتان را افزایش دهید.

اگر شما یک کسب و کار خانگی هستید، پس ایجاد حضور آنلاین ضروری است. این یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای مشروعیت بخشیدن به کسب‌وکار شما در عین ارائه نقطه مرجع به مخاطبان هدف است.

آیا نیاز به قانع کننده بیشتری دارید؟

فروش اینترنتی سهم یا درآمد زیادی را برای خرده‌فروشانی مانند نیمان مارکوس و مایکل کورس در کنار مکان‌های فیزیکی آن‌ها که در سراسر کشور پراکنده است، تشکیل می‌دهد.

کسب‌وکارهای کوچک‌تر نیز می‌توانند با یک وب‌سایت عالی از همین کار لذت ببرند. یک وب سایت عالی کسب و کار شما را تقویت می کند، اعتماد ایجاد می کند و به مشتریان احتمالی شما اطمینان می دهد تا قدم بعدی را با شما بردارند و تصمیم خرید بگیرند.

بدون حضور آنلاین، کسب و کار شما به سادگی فرصت بزرگی را از دست می دهد. آیا واقعاً می خواهید در را بسته بگذارید وقتی فرصتی در می زند؟

ارائه اطلاعات

اگر شما محصولی را می فروشید یا خدماتی را ارائه می دهید که در آن سوالات متداول یا نمایش مورد نیاز است، یک وب سایت ابزاری شگفت انگیز موثر است که اطلاعات را بر اساس تقاضا ارائه می دهد.

استفاده از وب سایت شما به عنوان یک ابزار یک انتخاب عالی است: به مشتریان احتمالی و مشتریان شما اطلاعاتی را که می خواهند فوراً ارائه می دهد - و وقت شما را آزاد می کند.

در برخی موارد، فقط داشتن آن اطلاعات، واجد شرایط بودن بالقوه های جدی و نزدیک تر کردن آنها به فروش را آسان می کند.

تجارت خود را به صورت آنلاین بازاریابی کنید.

به سادگی هیچ شکل دیگری از بازاریابی به اندازه یک وب سایت برای فروش کسب و کار شما موثر نیست.

یک وب سایت شما را دقیقاً در مقابل افرادی قرار می دهد که در جستجوی خدمات شما هستند در زمانی که به آن نیاز دارند - چیزی که رفتار آنها را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد.

یک کارآفرین می تواند به معنای واقعی کلمه امروز یک کسب و کار راه اندازی کند و فردا شروع به جذب مشتریان جدید آنلاین کند. هزاران نفر هر هفته انجام می دهند!

این قدرت محض بازاریابی اینترنتی است. با این حال، اگر می‌خواهید از این پدیده سرمایه‌گذاری کنید، به وب‌سایتی نیاز دارید که با استراتژی مناسب برای استفاده از فرصت‌های بی‌شمار در دسترس شما و کسب‌وکارتان ساخته شده باشد.

اگر به صورت آنلاین ظاهر نمی شوید، کسب و کار خود را از دست داده اید.

ایجاد ایده

یک وب سایت ظرفیت فوق العاده ای دارد که به شما کمک می کند تا برای کسب و کار خود سرنخ ایجاد کنید، چه در حال تبلیغات آنلاین یا آفلاین باشید. 

با استفاده از وب سایت خود با هدایای رایگان و پیشنهادات وسوسه انگیز، می توانید تولید سرنخ خود را افزایش دهید و یک لیست بالقوه ایجاد کنید.

چند نفر در اولین تعامل با تبلیغ شما خرید خواهند کرد؟ احتمالاً به اندازه ای که آرزو می کنید نیست، اما نکته کلیدی این است که آنها را وارد قیف بازاریابی خود کنید.

قیف شما فقط با ایجاد یک ایده ابتدا کار می کند، سپس برای بستن فروش دنبال می شود. وب سایت شما ابزاری عالی برای کمک به شما در دستیابی به این هدف با قرار دادن بخش عمده ای از این فرآیند است—شما می توانید عملاً کل بازاریابی خود را خودکار کنید.

طراحی وب سایت خوب نه تنها بازده راندمان را افزایش می دهد، بلکه بهره وری شما را نیز افزایش می دهد.

فروش ایجاد کنید.

چه یک فروشگاه آجر و ملات داشته باشید یا یک تجارت آنلاین، چه محصول یا خدماتی را بفروشید، داشتن یک وب سایت عالی یکی از بهترین ابزارهایی است که کسب و کار شما می تواند داشته باشد.

با ظرفیت افزایش فروش و سود شما، یک وب سایت عالی برای کسب و کار شما 24 ساعته در حالی که خواب هستید کار می کند.

درباره ما

شرکت آرامش گستران مینا، مجموعه‌ای تخصصی با کادر حرفه ای، با تجربه و جوان از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت آغاز کرده است.

خدمات آمینا گروپ

  • طراحی وبسایت
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • مدیریت شبکه های اجتماعی
  • تهیه محتوای متنی و بصری
  • تبلیغات انفجاری و گسترده در وب
  • مشاوره دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات در اپلیکیشن ها
  • خدمات تبلیغاتی بین المللی

اطلاعات تماس

آدرس: خیابان میرداماد، خیابان شاه نظری، خیابان دوم،  پلاک ۳۴، واحد دوم جنوبی

تلفن:

 ۰۹۳۳۲۷۲۱۷۱۱

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۴۹

 ۰۲۱-۲۲۹۲۴۵۵۰

ایمیل: info@amina-group.com

منبع: https://amina-group.com/

 





:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت با آمینا گروپ , مزایای طراحی وب سایت , ویژگی های وب سایت خوب , انواع وب سایت , ارزش طراحی سایت , هزینه طراحی وب سای , website-design , تیم حرفه ای آمینا گروپ ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: